هتل های 4 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : المیرا

هتل هیمروس آنتالیا

هتل  هیمروس آنتالیا (4 ستاره) که حدود ۸۵ اتاق دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند. دارای حمام اختصاصی می باشد.یک سرویس رایگان اتوبوس شاتل از هتل به ساحل وجود دارد  این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است. 

امکانات هتل هیمروس آنتالیا:

هتل هبمروس دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین به راحتی با وای فای میتوانند دسترسی به اینترنت داشته باشند.امکانات تفریحی و سرگرمی هتل هم باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی  و دارای پذیرش 24 ساعته می باشد که بصورت رایگان در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار داده است.

رستوران هتل  هیمروس آنتالیا دارای  پذیرایی در محوطه باز می باشد که شما می توانید غذا را در محوطه سرو کنید. 

یک استخر در فضای باز با بخش ویژه کودکان و یک بوفه کنار استخر با صندلی هایی برای استراحت و حمام آفتاب مهمانان همچنین می توانند از  ورزش های مختلف آبی از جمله قایقرانی با قایق های بادی ، جت اسکی، قایقرانی موتوری، غواصی، موج سواری استفاده کنند. مسافران تور آنتالیا می توانند لحظات خوشی را در هتل هیمروس سپری کنند.

 

 

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته است.

 

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... را میتوان نام برد. مسافران تور آنتالیا  با اقامت در هتل مجیک سان آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا, شیک ترین هتل های 4 ستاره آنتالیا, نرخ ویژه هتل های 4 ستاره آنتالیا, بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: